Onsdag

2011-09-07 17:23:48

Såe, intervjun gick bra. Mångamånga frågor, men det var kanska kul att besvara dem, trots nervositeten. Det fick mig själv att tänka efter lite.

Som det ser ut: Om man ska bli anställd av Adecco måste de kolla upp en i "belastningsregistret". Det innebär att jag skriver i ett papper och de postar iväg det. Sen får jag hem det (efter ca: två veckor) och skickar det till dem, ögona bums. Inte förr än efter det kan de fullt veta om de kan anställa mig. Jag är ju "ren" iaf.

Det enda som hon (rekryteraren) tyckte var lite.. si och så med, var att jag hade en månads uppsägningstid. Men vissa arbetsplatser är ute bättre tid än andra. Det lät positivt iaf.

Nu ska jag ta kaffe. Med Jeanette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lars Elofsson.

20 år, från Hallsta.

Har nu klippt mig och skaffat ett riktigt jobb.

RSS 2.0