Soffa

2011-03-29 20:55:23

Det är lite komist att nu när jag har en soffa att sitta i, sitter jag på marken framför tv'n och skriver.

Precis! En  vit-3-sitts-ektorp-soffa! 2995kr + att pga att jag köpte en soffa, fixk man 500kr i presentkort på IKEA!

Så: 2495kr för en jäkligt schysst soffa. Not bad. Nu börjar det kännas som ett riktigt hem.


Nu har jag sattit på dimarzio chopper'n på stratan igen... Hade det i tankarna, och blev inspirerad till att montera dit den igen, när jag kikade på lite wild buch.

Var även in till musikbörsen och kladdade på lite gitarrer. Sen köpte jag några plektum (jo, jag har för många redan) som visade sig vara grymma! Dessa: 2mm


Så jävla bra. Jag ska testköra den ett tag framöver. Plektrum låter nämligen annorlunda när de är lite slitna.

Ikväll ska jag och Jeanette fisa in soffan och glo på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lars Elofsson.

20 år, från Hallsta.

Har nu klippt mig och skaffat ett riktigt jobb.

RSS 2.0