Rullar

2011-03-30 21:32:25

Jo det rullar på, vad kan jag säga?

Kollat upp lite jobb idag. Jag ska ta och ringade där cheferna på westinghouse..
Alice gav mig tips om en gitarrlärar-tjänst i västerås. Jag ska skriva ett brev till det imorgon.

Jag sover för jäkla illa, eller jag har en tendens att bli nojjig över saker. T.ex: när någon blir sjuk - riktigt sjuk. Det kan hålla mig vaken. Jag gick ju dock å la mig 24:00, när jag ska upp 5:15. Somnade inte förr än 01 ändå.. höh,

Ikväll ska jag försöka somna.. tidigare.

Kommentarer
Postat av: stina

vaddå att du ska bli smittad på håll typ?

2011-03-31 @ 07:55:41
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Jeanette Gustafsson

"Jag ska ta och -ringade- där cheferna" höhöhö.. :D



(märka_ord_forever)

2011-03-31 @ 09:28:14
URL: http://jeanetto.blogg.se/
Postat av: moren

baciller finns det överallt men man kan bli sjuk om man går och tänker på det jämt, hörde det på radio av en professor som studerat psykologi o nåt annat tungvrickande ord.....tänka på sjukdomar är väl inte kul, låter ju derprimerande...Nä! positiva sunda tankar....det börjar lukta VÅR!!!

2011-04-05 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lars Elofsson.

20 år, från Hallsta.

Har nu klippt mig och skaffat ett riktigt jobb.

RSS 2.0