25 Mars

2011-03-25 23:10:10

Så sjuukt mycket har hänt. För alla. Men skit i det, det här är min blogg haha.

Köttar in lite bilder.
Mina arbetstider är lite konstiga, så jag vänjer mig aldrig vid några tider. Den här veckan har jag kört 10:15 till 19:30 = riktigt sega pass. Men det är ändå inte lika drygt som att sitta till stängning: 20:15. Och är det kö, ja då sitter man tills kön är borta.

Nästa vecka är det 06:45 till 11:45. Sköna pass. Man har liksom hela dagen efter jobbet. hemma runt 12:30. Ingen lunch, dock.



Solen skiner in från öst.



Övre matsalen @ transcom



Gillar't på nå sätt.



I kungsör finns det inte ett enda träd om inte har en mistel.



Jag tycker de är fina.



De är liksom överallt.



Fick en sjuuukt snygg bukett av Alice, tack!!


En fredag som denna, alla ska till the boppers. Jag vet inte ja, har setat framför en burk hela dagen, ändå orkar jag inget annat än att sitta här. Nu.

I morgon är en ny dag.


Kommentarer
Postat av: moren

oh! vilka fina liljor

2011-04-05 @ 14:14:44
Postat av: moren

Oh! vilka fina liljor

2011-04-05 @ 14:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lars Elofsson.

20 år, från Hallsta.

Har nu klippt mig och skaffat ett riktigt jobb.

RSS 2.0