chip och välkomna

2011-06-08 13:25:38

Jag finner sällan tid till att skriva blogginlägg. Men jag vill. Speciellt nu när det snurrar rejält i skallen. Det blir svårt att lägga upp det på ett bra sätt. Jag antar att det faktiskt är en del av varför jag skaffade den här bloggen från början - att slriva vad jag tycker (och framför allt: tänker).
Jag kommer till nya insikter varje dag. Insikter om varför saker är som de är och varför jag känner som jag känner. Men varje dag börjar det om, från en annan vinkel. Alla hänger med? Ok.
Jag tror det kan vara bra för mig att spendera lite tid på att skriva ned vad jag har i huvudet - ventilera.
Med reservation för stavfel - Lars

Kommentarer
Postat av: pappa

ok?

2011-06-11 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lars Elofsson.

20 år, från Hallsta.

Har nu klippt mig och skaffat ett riktigt jobb.

RSS 2.0