Sista dagen

2011-01-16 14:34:26

Så, idag är fan sista dagen innan jag börjar "jobba". Det är ju ifs 2 veckors kurs först, men...
Den kan nog bli rätt tuff tror jag. Men det grejar jag.
Nu är jag skapligt repsugen. Jag har även accepterat att jag är en plektrumbög. Jag har pendlat mellan att; "äh, vafan, det är väl bara att ta nått plektrum?" och "den här låter si, och den här känns så"...

Så är det. Jag såg på JimDunlop's blog att de kommer med massa nya plektrum nu.. Vill ha..

- Ett kul "problem": Nu när jag har jobb har jag inte tid att gå till arbetsförmedligen och få stämpel till försäkringskassan.. haha, Jag får hitta på nått.

Hooooj!

Kommentarer
Postat av: pappa

Lycka till i morgon pojk!

2011-01-16 @ 17:48:59
Postat av: jeanette

RING DEM! Och säg att din flickvän kan knalla ner med ditt leg och intyga, få det påskrivet åt dig!



LOVE YOU MY PLEKTRUM-NÖRD!

2011-01-16 @ 18:30:21
URL: http://jeanetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lars Elofsson.

20 år, från Hallsta.

Har nu klippt mig och skaffat ett riktigt jobb.

RSS 2.0